نکسوس 7 در اردیبهشت ماه
<-PostCategory-> // 15:9 - یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,

نکسوس 7 در اردیبهشت ماه

 

گوگل در سال 2013 نیز به سنت هر ساله، کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O خود را در سانفرانسیسکو و این بار کمی زودتر برگزار خواهد کرد. تاریخ این همایش 25 تا 27 اردیبهشت 1392 تعیین شده که شاید برای جبران کنفرانس لغو شده قبلی (به خاطر طوفان سندی) باشد. 

Google I/O معمولاً طی چند روز برگزار می شود و گوگل از آن برای رونمایی از سخت افزار و نرم افزار های جدید خود استفاده می کند. حتماً به خاطر دارید که در کنفرانس قبلی تبلت نکسوس 7 به همراه اندروید 4.1 معرفی شد، بنابراین شاید منطقی باشد که منتظر رونمایی از نکسوس 7 دوم و اندروید 5 در کنفرانس بعدی باشیم. 

ابتدا اندروید 5؛ می دانیم که نسخه بعدی اندروید، پای لیمو ترش به احتمال زیاد در Google I/O سال 2013 رونمایی خواهد شد. شایعات قبلی نیز خبر از تست آن بر روی تلفنی از سونی می دادند (البته ایکس فون موترولا نیز هست ولی به احتمال زیاد، ایکس فون در قالب برند نکسوس عرضه نخواهد شد.) اما یکی از احتمالات هم معرفی اندروید 5 همراه با با نکسوس 7 جدید است. 

و اما تبلت جدید؛ گفته می شود که گوگل با همکاری ایسوس در حال توسعه نسل دوم نکسوس 7 است. کارخانه دسر سازی اندروید به همراه کمپانی موفق ایسوس دارند نسخه ای باریک تر را برای نسل دوم این تبلت بسیار موفق آماده می کنند. قرار است فناوری LCD متعلق به ایسوس که در نکسوس 7 اول به کار رفته بود، با نسل جدید نمایشگرهای لمسی یعنی GFF (مخفف glass-film-film) که کمپانی چینی O-Film می سازد، جایگزین شود، البته اگر خطوط تولید به موقع آماده شوند. 

این تغییر فناوری به کاهش هزینه ها نیز کمک خواهد کرد و انتظار می رود که دستگاه جدید با قیمتی بین 129 تا 149 دلار ارائه شود، هر چند قیمت 99 دلار هم بر سر زبان ها هست اما به راستی بیش از حد عالی است که بخواهد واقعیت پیدا کند. تکنولوژی GFF علاوه بر کاهش هزینه کمک خواهد کرد تا مشکلات نمایشگر نسل اول این محصول نیز رفع شود که از آنها می توان به شبح تصویر (باقی ماندن شبح تصویر قبلی بر روی تصویر جدید) و کنتراست نه چندان خوب اشاره کرد. 

ایسوس در ماه های گذشته به کرات "ساخت نکسوس 7 با قیمت 99 دلار" را تکذیب کرده. اما به هر حال حتی با شرط حفظ قیمت قبلی یا کاهش در حد 25 یا 50 دلار، باز هم نکسوس 7 جدید که باریک تر و سبک تر از نسل قبلی خواهد بود، تقاضای بسیار خوبی خواهد داشت. شما موافق نیستید؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->